Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
ZŠ a MŠ Nové Dvory
ZŠ a MŠ Nové Dvoryokres Kutná Hora

Turistický kurz 2021

Pondělí 7.6. Cesta na turisťák byla složitá, Naty bylo cestou špatně, ale zvládla to. Když jsme přijeli na chatu, ubytovali jsme se a měli jsme oběd (to byla polévka a rizoto a bylo to dobré).

Pak jsme měli chvilku čas na přípravu a šli jsme na naší první túru. Ze začátku to bylo hrozné, nekonečný dlouhý kopec, ale pak to bylo super - navštívili jsme Dívčí a Mužské kameny. Dany a Pepa cestou dělali reportáž a budou z toho dělat vlog. Konečně jsme se blížili k chatě a přišli jsme vyřízený, dali si výbornou večeři a to byla svíčková. Po večeři máme volno a užíváme na pokoji srandu a hrajeme hry. Eliška a Naty M.

Fotky: https://photos.app.goo.gl/6ZWoPH2NLVBdu266A

Úterý 8.6. Dneska jsme měli velkou snídani, která byla ve stylu obložených stolů. Vyrazili jsme po snídani asi kolem 9. hodiny, jelikož nás čekala celodenní túra, ze které jsme se vrátili až v 16:00 odpoledne. Dostali jsme tudíž oběd s sebou, což byl chleba se šunkou, pomeranč a jahodový perník. Šli jsme k Martinově boudě, a poté jsme šli po hranicích s Polskem zároveň s hřebenem. Došli jsme ke Sněžným jámám, u kterých byla místní rozhledna. U rozhledny byla dlouhá cesta, po které jsme došli až k Vosecké boudě, kde byla pauza na oběd. Od boudy jsme šli k pramenu Labe a následně jsme došli k Labské boudě. Zde někteří z nás šli s panem učitelem na vyhlídku, která byla vzdálená 1 kilometr. Potom jsme se vrátili pro zbytek a šli jsme na Labské vodopády, u kterých jsme se fotili. Následně nás čekala cesta na chatu, Medvědí boudu. D. Mareček , O. Vobořil

Fotky: https://photos.app.goo.gl/Px8h3SHC6kMKNDFL7

Středa 9.6. Při dnešní turistické procházce jsme byli na Bílém Labi. Počasí nám velice přálo a svítilo sluníčko a prostě to bylo super. Cesta byla z větší části do kopce, ale díky tomu byl krásný výhled. Během cesty jsme s panem učitelem našli pár kešek. Cesta byla v pohodě, ale někomu mohla přijít náročnější. Párkrát jsme museli počkat na zbytek třídy, protože někdo nestíhal. Dneska bylo celkem v pohodě počasí, až na to, že občas foukalo. Šli jsme přibližně 16 kilometrů. Cestou zpátky jsme se stavili na dětském hřišti. Když jsme šli kolem Labe, viděli jsme pár vodopádů. Dany si v jedné kešce vzal Hot Wheels autíčko, protože ho nutně potřeboval. Vyměnil ho za věc z kinder vajíčka, kterou mu dal pan učitel. Pepíno Malimánek, Ondra Mlčoch

Fotky: https://photos.app.goo.gl/BYkEoX1KETBCEbJCA

Čtvrtek 10.6. Dnešní ráno začalo tak jako každý den- šli jsme vzbudit všechny kluky až na Ondru V. a Danyho, ti se před námi už radši zamknuli. Pak jsme si šli ještě lehnout a koukat na filmy a na telefony. Poté nastala snídaně, která byla stejná jako ostatní dny - to byl švédský stůl a musím říct, že všichni tu ujíždíme na domácích houstičkách. Pak jsme měli pauzu na hygienu a na přípravu a v 9:15 jsme vyrazili na (konečně) kratší trasu. Pan učitel se nad námi dnes smiloval a nemuseli jsme jít ten smrtelně nechutně prudký kopec od chaty nahoru, ale šli jsme k Davidovým boudám z kopečka.

Šli jsme asi půl hodinky po rovince a pak jsme si dali pauzu, když jsme čekali na pomalíky. Pak jsme konečně došli k Davidovým boudám dali si 3 minutky pauzu a šli jsme dál do kopečka a v půlce jsme zatočili, abychom šli po rovince, protože jsme úplně zřízený a vyčerpaný z minulých tras. Dál jsme navštívili Moravskou boudu, která měla okolo spoustu dřevěných zvířátek a postaviček, u jedné jsme se i vyfotili. Dali jsme si oběd, ke kterému jsme dnes dostali sekanou v chlebu, banán a fidorku. Když jsme šli domů, začalo dost pršet, takže jsme museli vytáhnout pláštěnky a jít na chatu. Přišli jsme okolo 13:00 takže to bylo docela v pohodě a ušli jsme okolo 10km. Od doby co jsme se vrátili, jsme se jen váleli a nic nedělali, až okolo 15:30 jsme se dokopali ven a šli jsme si povídat. Laura a Terka

Fotky: https://photos.app.goo.gl/sAWy8EVGvZXGd32c7 Whatsapp (na mobilu)

Datum vložení: 7. 6. 2021 8:00

7. 13.15 - 14.00 hod
8. 14.05 - 14.50 hod

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.